Thursday, September 21, 2006

Liewe Skelms...

Liewe Skelms
Ek weet nie wie julle is nie. Ek weet net julle is ‘n spul lafaards. Uiterste lafaards wat meehelp om ons land in ‘n duister poel van somberheid te laat versink.
Om by ‘n kleuterskool in te breek. In die middel van die nag.
Ons moet seker dankbaar wees dat julle dit nie met rewolwers in die middel van die dag gedoen het nie. Julle het seker nie daaraan gedink nie, anders sou julle.
Dis nie julle patetiese diefstal van die cd speler waarop die kleuters vir hulle skoolkonsert geoefen het wat my onstel nie. Ook nie die geldjies wat die juffrouens die vorige week ingevorder het vir die skooltjie se jaarafsluiting nie. Nee, dis baie meer.
Dis die feit dat julle ons juffrouens nou verplig het om 3-4 jarige kinders te vertel van misdaad. Om hulle in vuilbemorste, speelgoedbestrooide, stukkendgerukte klaskamers te verplig om onskuldige kindergemoedjies van julle agterbakse lafhartige bestaan te verwittig. Dis vir hardwerkende ouers om nou in die middel van die nag weer op te staan om te gaan kyk of die deure gesluit is, want ‘n kleuter kry nagmerries oor die skelms. Dis omdat julle die misrabele misdaadspiraal nou op ons kinders afdwing – dis wat my onstel.
Miskien luister julle vanaand sonder enige skuldgevoelens na Jan De Wet en die Loflaaities. Ek kan al sien hoe julle die kindersang as gemors afmaak en julle eie gemors in die CD speler druk. Ek hoop julle geniet die gemors. Julle verdien dit.
En dan wil ek net vir julle sê, - terwyl julle smalend sit en julle verkneuter in julle geroofde besittings: Die kleuterskooljuffrouens se vergewensgesindheid en die manier waarop hulle die diefstal/rooftog/lafhartige plundery hanteer het, bewys julle verkeerd. Daar is nog mense met naasteliefde in hierdie land. Daar is nog mense wat verstaan dat opbou meer beteken as afbreek. Ja, ironies genoeg, ten spyte van julle lafhartige oorwinning is julle eintlik die verloorders.
En julle sal aanhou verloor, want daar is niemand wat die stryd kan wen teen mense wat werklik omgee nie.
Vandag huldig ek elke onderwyser in die land wat ten spyte van die allemintige oormag teen hulle, die stryd om liefdevolle, vredeliewende en gebalanseerde kinders die land in te stuur, aanhou voer. Want soos Jan de Wet en die loflaaities hulle noem:
Hulle is meer as net juffrouens en menere.
Hulle is Jesus se soldaatjies, Ja Meneer!

No comments: