Tuesday, January 02, 2007

Kersfeeswense

Hierdie kersseisoen het ek ‘n paar wense. Wense wat ek graag in die kerskous van my lewe wil plaas. Wense vir elkeen wat hierdie artikel lees. So hier gaan ek…
Mag die herberg van die lewe altyd vir jou oopstaan,
Waar jy ookal poog om heen te gaan
En as die stal dan al is wat vir jou gebied word,
Weet dat jy eintlik, juis dan, niks skort.

Mag die vrese en die angste wat jy het
Verdwyn soos die van die vrou van Nasaret
Want ja, onthou, sy was ook ma van ‘n onbeplande kind
Maar die Here was haar deurentyd net goedgesind

Mag jy elke dag net wonderwerke verwag
En die lewe elke dag tegemoet gaan met ‘n glimlag
Want die seuntjie in ‘n krip gebore
Was toe allermins verlore

So wat ook al jou drome en jou ideale
En al misluk jy in die toekoms menigmale
Weet net dat êrens teen die donker kruis
Het bloed gevloei wat nou deur jou kan bruis

En vir die groot pyn van elke liewe sonde
Was daar genesing deur daardie kind se wonde
So gaan heen, geniet elke liewe dag, dit is al wat hy vra
Dis nie nodig om jou eie kruis te dra.

Onthou dan ook met die oopmaak van elke liewe geskenk
Dat ons die vreugde van die Betlehem kind gedenk
En onthou die woorde van God se seun, sy aardse brief:
Ek hou jou vas my kind. Ek het jou lief!

Mag God se vrede oor hierdie vakansieseisoen by elkeen van julle wees. En mag die liefde van die seun aan die kruis steeds uitstaan as die grootste geskenk wat ons nog ooit ontvang het.
Geseënde Kersfees.

No comments: