Thursday, July 05, 2007

Sjokolade op vadersdag

Baie mense glo nie in vadersdag nie. Dit word as kommersieel afgemaak. Soos Valentynsdag is dit meer van ‘n verkoopsfoefie as iets anders. Of is dit?
Hierdie jaar het ek weer geleer dat vadersdag is wat mens daarvan maak. Reeds in die week voor vadersdag het Benno by die skool ‘n geheime persentjie gemaak. Vir die res van die week het hy uitgesien om dit vir my te gee. Elke oggend as hy wakker word wou hy weet: “Is dit al vaardersdag?”
Intussen het Arné vir Anienie geneem om te gaan biltong koop vir die dag. “Omdat pappa van biltong hou, en omdat ons vir hom lief is.”
En die opgewondenheid het gebou. Want in Benno se pakkie was ‘n sjokolade. Een van sy gunsteling lekkernye. En Anienie is self baie lief vir biltong. Sondagoggend breek vadersdag aan. Toe Benno dit hoor skree hy kliphard vir my: “Hou jou oë toe!” En hy hardloop om sy geskenk te gaan haal. Anienie is met deurmekaarhare agterna. Arné moet haastig gaan help.
Hulle kom na die kamer met hulle geskenkies. Twee vonkeloogkinders wat elkeen graag wil deel. En so vind ek my hele gesin Sondagoggend saam in die bed. Anienie kou verwoed aan die biltong. Benno se sjokolade maak strepe oor die kussingslope. Arné laat alles maar begaan en wys vriendelik Benno se offer van sjokolade vir ontbyt van die hand.
Dis die lekker van Vadersdag. Nie die kommersiële deel daarvan nie. Maar die feit dat dit my gesin help om herinneringe te skep. Dit gaan immers nie oor die ontvang nie, maar oor die gee. En elke keer as jy gee ontvang jy.
Vra maar vir Benno.
Sjokolade is immers sy gunsteling!

No comments: